sunnuntai 1. heinäkuuta 2018

Mitä ostin kesäkuussa

Kesäkuussa ostin seuraavia tavaroita:

Sukkahousut
Kahvinkeittimen
Kengät
Pussilakanan ja tyynyliinan

Periaatteessa jokainen ostos on ollut turha, mutta oikeasti minua ei harmita muuta kuin sukkahousut. Olin menossa yo-juhliin ja junassa tajusin, että sukkahousut oli unohtunut kotiin.

Kahvinkeitin minulla oli, mutta annoin sen muuton yhteydessä pois ja selvisin puoli vuotta kaverilta lainatulla pressopannulta. Pressopannu ei ollut mun juttu ja halusin oikean kahvinkeittimen takaisin.

Lempikenkäkaupassani oli ale, olin pienessä hiprakassa ja kavereiden kanssa päädyimme kenkäkauppaan, josta ostimme kaikki kesäkengät. Ostin sandaalit, jollaisista olin hieman haaveillut, mutta siis en todellakaan olisi tarvinnut niitä. Juuri olin ostanut kolmet kengät pari viikkoa takaperin.

Olen omistanut 3 pussilakanaa ja 5 tyynyliinaa tähän asti. Tämä määrä on alkanut olla vähän tiukka ottaen huomioon, että luonani on usein yövieras. Samoin koska en asu enää kotikaupungissani niin vieraiden määrä on lisääntynyt siitä, mitä se oli aiemmin. Yksi pussilakana-tyynyliinasetti lisää helpottaa arkea.

Kyllähän tuota tavaraa tulee ostettua. Harmittaa jonkin verran, mutta en oikein tiedä mitä asian kanssa tekisi. Tarvitsisin vielä yhden uuden pyyhkeen (omistan siis kolme kylpypyyhettä tällä hetkellä, joista kaksi on normaalia kylpypyyhettä, kolmas on jättisuuri rantapyyhe, joka on vähän epäkäytännöllinen peruskäytössä), koska vieraiden lisääntyessä myös pyyhkeiden tarve lisääntyy. Mutta yritän nyt kitkutella tämän ostamisen kanssa ainakin heinäkuun yli. Haluaisin ottaa tavoitteeksi, että heinäkuussa en ostaisi mitään tavaraa. Paitsi että tarvitsen meikkejä. Meikkivoide loppui jo kuukausi sitten ja meikkipuuteri on loppumassa juuri näillä näppäimillä. Tänä aamuna myös hajotin ainoan luomivärinpalettini (sisältää kahta väriä), mutta sen sain onneksi jotenkuten taas kasaan. Huoh. Aurinkopuuteri on hajonnut paloiksi jo aikoja sitten. Senkin kanssa sinnittelen. TuplaHuoh.

Kesäkuussa sain lahjaksi pussilakanan ja tyynyliinan oston yhteydessä kangaskassin. Myyjä pakkasi lakanan+tyynyliinan kassiin, enkä tajunnut kieltäytyä. En tee kangaskassilla mitään. Mutta sinne voinee laittaa jonkun lahjan - vaikka jonkin tuliaiskahvipaketin tms eli voinen antaa sen eteenpäin. On siis tosi kiva kangaskassi. En vain tee sillä mitään. Minulla on jo tarvitsemani määrä kangaskasseja :D

4 kommenttia:

  1. Heh, eikö sinulla ole melkein joka bloggauksessa maininta sukkahousuista ;).. naurattaa kun tuli jotenkin mieleen. Arvaan, mistä kangaskassista on kyse, sillä näin eräällä naisella sellaisen kauppasisältöineen. Joo, anna se lahjaksi tai lahja siinä seuraavan kerran.

    VastaaPoista
  2. Tulipas rikkuneista meikeistä mieleen, että entä jos vielä jatkat säästölinjalla ja testaa tätä (tai vastaavaa) vinkkiä http://uino.indiedays.com/2015/02/11/rikkinaisen-puuterin-korjaus/

    Oon YouTubessa katsellut näitä puuterinkorjausvideoita ja se saattaa toimiakin :) Ja siis varmaan toimii luomivärinkin kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tarvitsee kokeilla, etenkin aurinkopuuteriin, joka on ihan sohjoa..

      Poista

Työmatkalla

Vaikka elämässä on parhaillaan sellaista hyvää kiirettä, niin vähän harmittaa, että se vie aikaa tältä blogilta nyt, kun mulla pitkästä aika...