keskiviikko 1. heinäkuuta 2020

Heinäkuun rahahaaste

Okei - tämä vähän epäilyttää, koska heinäkuu on lomakuukausi minulle ja tässä tulee muutenkin olemaan aikamoisia tapahtumia. Yleensä kesälomalla mulla rahankäyttö on aika railakasta - luvallisesti kylläkin säästetyillä rahoilla - joten katsotaan olisiko tästä haasteesta apua edes vähän rajoittamaan ja miettimään kaksi kertaa, että mitä ostan. 

Seuraan youtubessa Budget Girl vloggaajaa ja hän julkaisi heinäkuun rahahaasteen. Yksinkertaisuudessaan haaste menee niin, että joka kerta kun käytät rahaa johonkin niin heti sillä hetkellä kirjoitat kulun paperille tms. Budget Girl itse julkaisee kulut insta-feedissään päivittäin suht heti. Tarkemmat jutut löytää tuolta youtubesta, linkki alla.

Budget girl - Easy July money challenge:


Koska itselläni ei ole blogille instaa niin päätin tehdä tämän niin, että julkaisen kulut ja kuvat täällä blogissa heinäkuun ajalta. Todennäköisesti en päivittäin, mutta aina silloin tällöin (monta päivää siis samassa).

Tervetuloa seuraamaan mun heinäkuun kulutusta ja siinä myös selvennee vähän muitakin asioita mitä heinäkuu tuo mun elämääni! Vähän jännittää, että kuinka jaksan tämän, koska tosiaan aika vauhdikas kuukausi on tiedossa. Haastan teidät muutkin mukaan kuka nyt vain innostuukaan!

Tässä kuun ensimmäiseltä päivältä mun kulut:

Ruokakaupassa


Hain pitsan illalla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Maaliskuun tulot ja menot pienellä viiveellä

Maaliskuun budjettikausi loppui jo tuossa 20.3., mutta nyt vasta katsausta. Tämä kevät on kyllä kiireinen, en oikein muuta osaa sanoa. Touko...